fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont

Ojoj här var det tomt! Igår blev det som sagt en finfin fika med en ännu finare flicka. Vi mumsade i oss kladdkaka, pratade och smidde fina planer! Längesedan man fick ha den lilla tösen för sig själv. Sannerligen är det som såhär att hon inte är lika liten som andra längre...sjutton år är fyllda idag så grattis min alldeles underbara vän! ♥ När vi var mätta och trätta på både kladdkaka och prat begav jag min hem till min fina pojkvän. Chillade hela dagen för det är vi satans grymma på. Framåt kvällskvisten blev det fin middag då det lagades lövbiff, klyftpotatis och bearnesås hemma hos familjen dahl ytterst mumsigt. När det var dags för pågarna att storma in för att lana flydde jag fältet och tog en promenix med Becksan men det slutade som vi förmodade -framför tvn med popcorn! Också hade ännu en lördags kväll lidigt mot sitt slut!

Nu sitter jag och lyssnar på alldeles för underbar musik på spotify. Finns nästan FÖR mycket bra musik runt om mig just nu...jobbigt läge. Annars har dagen spenderats i Trelleborg har kollat på laget som spelade match för att kanske få tillbaka mitt sug om att börja igen...förövrigt spelade dom jätte bra och vann med fyra noll! Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag har ätit, sovit, kollat film och träffat två busiga pågar som smög runt vid mitt hus. Juste Solsidan missade jag inte heller! Nu ska jag försöka skriva på en läxa...annars skjuter jag upp den till imorgon för just nu är jag så satans trött!! Ne nu ska jag hålla keften för idag!


GRATULERAR SNYGGING! -hoppas dagen har varit bra för det är du verkligen värd!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0