2011-04-20

Har precis njutit av det sista avsnittet på Solsidan med en påse popcorn och pärondryck från kivik. Annars har helgen bjudit på massa fint. Hela fredagen spenderade jag med pojken. Kollade på film och gosade somnade redan vid tolv i min älsklingsfamn. Tidig uppstigning i lördes för att stå på IP's kiosk klockan nio till fem. Inte okej tid asså, menmen jag och Limpan gjorde det bästa av situationen. Kvällen blev också satans trevlig! Vi startade hemma hos Anna och sedan bar det av till Mowmow! Tog inte alls hänsyn till att jag skulle upp vid nio och spela match...hehe men det fick jag sota för imorse, men med en ipren i magen och en massa vatten på det så lyckades jag klara det finfint! Vann med 4-1 mot Lunds BOIS och det känns förjäkla bra. Idag antar jag att det inte händer så mycket mer. Så godnatt på er



igår var jag allmänt tuff och dansade runt i mina ypperligt coola dr martens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0