supa, beerpong & rix fm - blekinge nostalgi!

Tjenare stickan! Har stått lite tomt här i bloggen ett tag tycker jag men det beror ju till största del att jag befunnit mig i Blekinge län med underbara människor som gör mig satans lycklig. Festandet började dock redan i fredes ute på landet närmare bestämt i Norra Rörum! Underbart fin kväll tack så himla mycket Rebecca! Efter bara fyra timmars sömn och ett fortfarande yrt huvud begav vi oss till lund och tog tåget vidare mot fina Blekinge. Nästan fyra fina dagar blev det uppe i Emmas stuga. Kan ju inte neka att man är lite sliten efter fyra kvällar i rad med alkohol i kroppen haha. Men det är sånt man får ta för vi har haft det underbart!










jag älskar er!
&  tack emma för att du vågar släpa med oss 
allihopa till guösuphus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0