2011-05-29

Äntligen ligger jag nerkrupen i sängen efter en ganska sömnlös helg. Har varit hemma hos min babe med andra filurer både fredag, lördag och söndag. Varken fredagen eller lördagen resulterade tidig läggdags...så jag har med andra ord inte somnat innan klockan fem någon av kvällarna. Vilket har satt sina onda spår.

När jag kom hem idag hade mamma lagat massa god mat (egentligen borde väl vi andra gjort de...det är ju trots allt morsdag, men icke). Har iallafall bjudit min mammi på daimtårta. Sen har jag börjat packa lite inför Siesta, åker ju redan på onsdag. Aptaggad med lite resfeber och jag tycker verkligen det är en konst att packa rätt! Men det ska nog gå bra, jag klara ju det sist!

nu skins heheh..


hehe jag vet att det nästan bara existerar bilder på mig själv i denna bloggen, men det är för att jag själv är det mest

lättillgängliga

att fota...hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0