I can't get you off my mind

Tyckte jag försov mig imorse men genom att strunta i frukosten kunde jag ändå lägga lite tid på utseendet innan jag fick gå iväg till bussen. Måndagen blev bara bättre när skolan var slut och vi hamnade i Emmas kök med varsin kaffekopp i handen och munnen gick i ett under flera timmar. Kramp i käkarna efter allt skratt och snack hade man iallafall när man lämnade Emmas fina lägenhet. När jag kom till mina lilla by möttes jag av världens finaste! Gick hem till mig och kramade ihjäl varandra. Sen åt vi varma mackor och pannkakor. Älskar dig såå min fina!


Kommentarer
Postat av: Esther

Så jävla mysigt hade vi det! Måste göras varje måndag! Eller onsdag..

Och fyfan vad fin den där bilden var på dig och Gustav, dör lite inombords.

2011-05-16 @ 22:23:01
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: Rosen

kramade ihjäl varandra = hade sex!

2011-05-17 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0