I never thought I'd be in love like this. When I look at you my mind goes on a trip. Then you came in and knocked me on my face. Feels like I'm in a race but I already won first place ♥

Snart har ännu en skolvecka raderats ur mitt liv, skönt! Hade inte orkat dagarna om det inte varit för min underbara klass, tjejer ni är så jäkla grymma och fina. Helgen ser förövrigt helt toppad ut enligt mig. Ska laga middag och mysa med min älskling imorgon, lördag fest är grymt taggad, söndag match mindre taggad efter en fest kväll antar jag...hehe men det klarar vi fint. Nu har jag precis kollat klart på hela life unexpected så jag fyller resten av kvällen med skins.

godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

och vad skulle skolan vara utan dig din fis?!!!?!??! POSSSS

2011-05-20 @ 14:39:16
URL: http://courageux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0