Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Vaknade kvart över tolv vilket är riktigt sent för att vara Mathilda...sedan dess har dagen mest bestått av skins, vatten, popcorn, mat, musik och sängen ja you name it. Valborg då ? Jo det blev en lyckad kväll var dock riktigt trött i början av kvällen efter vår match som vi för den delen vann med 1-0 mot Torn. Ja igårkväll blev det då grillning och krök med mina fina vänner uti min enkla boning. Två av mina vänner svek oss efter ett tag och lämnade för att festa vidare i Lund men vi andra föredrog att stanna. Idag frågade Linn mig hur kvällen var efter dom hade stuckit och hon satt bara och skratta åt min beskrivning och tyckte vi var random...det enda jag skrev var: lollo gick ett tag efter ni gått, sen spela killarna ngt så jag och gustav försvann till min säng sen knacka nils på och sa att dom också stack, sen vare bara jag och min gast kvar. Jette kul Limpi, fattar inte ?! Haha. 

Nu ska jag förtsätta med mina sysslor dvs det jag skrev i början!

Pusss

20 fina månader tillsammans lyckades vi skrapa ihop i fredags! I love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0