Rädslan den går över men den där oron stannar kvar

Endast två timmar efter att jag satt på bussen på väg till skolan var jag påväg hem igen. Hatar min förkylning som gett mig ont i halsen, rinnande näsa, rinnande ögon, nysningar och kanske till och med lite feber. Tog då i rejält när jag kom hem och lagade mig en fin pasta sallad med vitlöks smör i hopp om att förkylningen skall utrotas. Ska ta hand om mig själv och ta det lungt idag så jag orkar resten av veckan för det har jag gett mig fan på att jag ska göra faktiskt!

Exakt en månad till Siesta lite mer än en månad kvar tills skolan slutar och jag får åka till varmare breddgrader med mina girls!

peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0