Svara rakt från hjärtat nu ditt medlidande kan jag vara utan

Känner mig äntligen lite mer levande efter en promenad med två söta pojkar i den friska luften och kvällsmat med familjen. Nu kommer snart min sexiga Limpa hit för att äta gottis (som är såå värt fettet) och kolla matchen mellan Milan och Barca. Det är nog gottiset och sällskapet som intresserar mig mest tror jag hehe. Imorgon har jag bestämt mig för att släpa mig till skolan hur jag än mår, så är det och punkt slut. Puss på livet.







Bilder från min gamla engångskamera. Måste införskaffa mig en ny inom snarast. Det är så kul att se bilderna i verkligheten också och inte bara på en skärm där de inte gör någon nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0