last night i looked up into the dark half of the blue and they'd gone backwards

Ehm jag är dålig. Orkar inte packa det sista och jag orkar inte skriva engelskamojsen. Har kommit ungefär ingenstans sen jag skrev sist. Ska försöka ta tag i mitt liv men det lockar tydligen mer att sitta i sängen som en pajas och digga till totalt okänd musik, bra där Mathilda! Nä nu ska jag skärpa mig och ta jag mitt pick och pack och dra till Ayia Napa iallafall! Pusspusspusspuss, puss..




Lite utomlands-känsla till er som ska vara kvar i Sverige kanske. Snällt va?

Kommentarer
Postat av: jennan

neyyyyyyyyyy åh du plågar mig bara matis!! ha det najsbajs på ayia napa nu :DDD OCH BLI FÖRFAN INTE BRUN

2011-10-31 @ 02:17:31
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0