Först skratten sen dom där tårarna

Det vankas långhelg! Igår hann jag med en fika med en saknad vän, titta på submarine, umgåtts med ett gäng som vart samlat hemma hos August. Mitt hjärta sov hos mig efteråt så imorse överraskade jag honom med frukost på sängen med nybakade scones. Sedan dess har dagen bara rullat på med en promenad, slö tittat på source code, lunch på fiskboden och en liten powernap efter maten. Nu känner jag mig dock ensam igen då min fina har lämnat mig. Fixar mig så smått inför kvällen i Lund just nu. Är nog den tröttaste och segaste människan idag, inte alls pepp...men Emma har lovat att hon ska få mig pepp så det är vad jag lever för just nu!! Hör du Emma, blir ingen lätt utmaning idag hehe...
Hemskt dålig bild men det var däremot jätte mysigt!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag lyckades, lite iaf?!?

2011-10-02 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0