We found pugs in a hopeless place!!

Slut på helgen men nu börjar lovet eller ja efter jag har skrivit klart min bokanalys till engelskan...vilket inte lär hända ikväll tyvärr. Har iallafall typ packat klart till imorgon för då drar vi till Aiya Napa! Najsbajs med lite värme tycker jag. Annars har min helg varit ganska toppen med start hemma hos snygge Emma med andra fina personer. Lördag och söndag har varit extremt lata och mysiga med massa kramar och mat. Hamnade på Wild Ginger med min fina för kvällsmat följt av film hyrning och snacks-köp. Random nog lyckades vi lägga händerna på en belgisk film (märkte vi såklart inte förrän vi kom hem) som faktiskt var bra. Idag har vi latat oss ännu mer med en riktig pangfrukost, följt av Shrek tittande med töntiga 3D-glasögon, promenad och ett förväl, ska ju klara mig i en vecka utan mitt hjärta haha ♥ Min kamera strejkade helt hemma hos Emma verkade det som nu i efterhand, inga bra bilder alls (skyller absolut inte på mig själv).






De mår jätte bra allihopa (inte alls slagna), jag lovar!

Åhhh jag älskar dig så töntigt himla mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0