Det gör inte ont sålänge du är med mig

Home sweet home! Nu sitter jag hemma på mitt lilla rum i lilla Lomma i Sverige, för några timmar sedan var jag på ett fint Mallorca. Känns lite konstigt att vara hemma igen, ännu konstigare att inte ha min pojke vid min sida. Har ju umgåtts med honom tjugofyra sju i mer än sju dagar. Bra nog utan att tröttna på varandra och bli griniga hehe. Har haft det underbart och mysigt på Mallis med en del av hans släkt i ett fint hus vid bergen. Antar att det dyker upp bilder inom kort men prio nummer ett är mat och sen visade det sig att det bjuds på festligheter i Lund! Askalas hinner dock knappt in genom dörren innan man flyr iväg igen, men jag gillar det!

Jag älskar dig snyggo!

Kommentarer
Postat av: limpiiiii

fy fan vad fiiin bild! har saknat sönder dig söte

2011-09-24 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0