Still I am responsible if it will fall apart

Hej, har gått och blivit förkyld och jag skulle vilja skylla på min pojke men egentligen är det mitt fel eftersom jag träffat honom på egen risk dem två senaste gångerna. Anyway alltså har jag haft en allmänt tråkig dag ida. Har gett mig själv lite c-vitamin i form av pressad apelsin juice och en vitamintablett. Imorgon måste jag ta mig till skolan no matter what så jag och Emma kan lämna in en uppgift. Sen är det raka vägen till Veberöd för matchspel (om jag nu kan spela liiite iallafall). Wellwell nu ska jag titta klart på Cherrybomb som snygge Nathan är med i hihi och dricka varm nyponsoppa. Godnatt alla fina där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0