En söndagsmorgon att glömma!

Hahah ååh idag närmare bestämt klockan tio vaknade jag så dåligt man kan på en söndag. Jag var smart igår och tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen så jag ställde klockan på tio. Imorse ringer klockan och det står måndag på alarmet av någon jäkla anledning så jag flyger upp ur sängen och inser att ingen är hemma och har redan stuckit till jobbet. Går till telefonen för att ringa mamma och skälla på henne för att ingen har väckt mig men råkar ringa till min egen mobil istället. Blir tveksam och tänker på vad jag gjorde igårkväll och visst fan var det lördag igår. Lägger mig igen men med ett jäkla magknip för att jag blev så himla stressad så jag blir tvungen att gå upp. Fyfan inte kul morgon alls hahah. Hoppas ni har haft en lite lugnare söndagsmorgon än mig! Nu ska jag försöka mig på att skriva ett referat! Sooo long suckers..


Lättar upp stämningen denna morgon med grodan ovan som bästämde sig för att bosätta sig vid vårt källarfönster. Den var inte liten heller, sjukt cool groda tills det att han rymde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0