Sunshine, lollipops and rainbows

Älskade torsdag jag gillar inte dig. Helst av allt vill jag gå hem och sova igen! Har ingen lärare just nu på fotolektionen så jag gör exakt ingeting. Väntar på min lilla Emma som ska komma och ta en kaffe med mig i parken. Sen efter lunch har jag en låång lektion kvar med käraste Peter. Måste ner på stan efter skolan och fixa lite grejer, sen hem och packa lite. Åker nämligen till Mallorca på lördag med min fina, hans familj och släkt. Ska bli så himla skönt att fly landet i en vecka!! Skoltrött och förkyld är vad jag e just nu så det kan inte sitta bättre än att åka iväg precis just nu, scoooore!

btw så vill jag ha ett par creepers nununu! (bild tumblr ofc)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0