"Don't stop imagining. The day that you do is the day that you die."

Jag har tänkt försöka skrapa ihop ett inlägg ända sen jag kom hem från London...men för att vara ärlig så har jag inte alls orkat. Just nu vill jag bara att nationella och allt vad som heter plugg ska vara över. Orkar inte, vill spendera tiden till saker som jag tycker är vettiga. Vädret kan ju också ta sig någonstans, valborg nästa helg och det bara blåser och är kallt. Kul. Igår fick jag ett sammanbrott och grät i famnen på min stackars pojkvän för ingeting. Eller egentligen allting, känner mig mest eländig, vill ligga i sängen och mysa några dagar. Men fuck it. Orkar inte vara nere. Överanalyserar allt till det värre så jag får skylla mig själv. Behöver bli pepp på livet och det är illa kvickt.

Kommentarer
Postat av: mal

massa kramar och pussar på min fina flicka!!<3<3

btw, vi har också mycket i skolan och det går åt helvete för mig. hoppas det får dig att må bättre, hihi puss på dig!

2012-04-19 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0