Trying to face the day in a new way.

Mår lite bättre. Inte lika illa till mods idag som igår. Inombords iallafall. Nu är det en jävla förkylning som trycker ner mig. Världens finaste Linn gav mig nyss några välbehövliga ord och såhär en sängliggande dag gjorde det mig hundra gånger lyckligare. Ibland undrar jag hur jag kan ha klarat mig utan henne så himla länge, min kloka Limpi. Men somsagt en del dagar är tyngre än andra, jag har ju haft mitt eget också. Allra bäst hade det dock varit om jag hade kunnat bosätta mig i London tillsammans med tjejerna jag också. Åh titta så fint, vill dit nuuu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens finaste hildis! <3

2012-04-24 @ 20:01:53
URL: http://linnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0