10:54

Walla jag är helt stört såld på typ alla djur i världen, alla som är fluffiga. Bra att hänga på tumblr då som överdoserar mig med sötisar. Utöver det har jag skaffat mig en ledig dag så musiken flödar tillsammans med en kopp te. Så alla morgnar bör vara egentligen. Igår skrev vi nationella uppsatsen i Svenska B i ett vindsrum samtidigt som regnet smattrade på taket. Sådär töntigt mysigt på något jäkla sätt. Nu fortsätter mitt gosande med lite serier. Plus det faktum att jag hela tiden försöker peppa lilla livet lite, vädret snälla hjälp mig. Låt mig få en jäkla långhelg som sätter spår i sinnet. I need it, so baadly. Adios amigos! (Emma jag subscribe:ade din lista btw, den var mysig och gör min morgon.)

Kommentarer
Postat av: Emma

awsi! såg det nu. Glad att den kan göra mer än bara min morgon! PUSS

2012-04-26 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0