Burned into to my brain all these stolen images.

Har precis placerat mig i sängen för ikväll. Tänt massa ljus och satt igång lite stämningsfull musik (tönt) för att tagga inför denna vecka som kommer bli lite för jobbig. Så himla mycket att göra att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Men det finns inget att be för. Just do it! Eller något i den stilen. Sen väntar hel vecka i de Italienska alperna med finaste familjen och finaste killen som belöning. Längtar sååå. Ska bli så jäkla skönt att dra iväg lite, vill fly typ nu för att slippa den här fullbokade veckan. Godnatt och sånt.


drömmer mig bort till varmare breddgrader. mallorca med honom var rättså bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0