If I go, I'll die happy tonight.

Kämpar för att hålla ögonen öppna...tycker nämligen inte det är lönt att somna innan klockan två för då ska vi ändå placera oss i bilen för att köra till destionation hemma. Det är svårt dock. Är helt slut i kroppen efter denna veckan i skidbacken, nästan så att jag skulle behöva ett lov till för att vila upp mig. I vilket fall som helst har jag haft det så jävla bra!! Förresten min mobil fungerar inte för tillfället. Jag var en liten klant så att säga, hehe. Nu ska krypa ner brevid min sötis som redan sover och titta på film. Godnatt.
Mysig bild från idag. Avslutade den härliga veckan på en uteservering med glass och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0