01.23


Fick denna frågan någon gång i veckan så jag tänkte bara ta det nu lite snabbt då jag ändå inte kan sova så som regnet smattrar på rutorna.
Jag har en nikon D60 som jag fick i komfirmationspresent så det måste snart vara tre år sedan om jag inte är helt ute och cyklar haha. Sedan dess har jag använt objektivet som man fick till alltså ett Nikkor 18-55 mm 3.5 - 5.6. Men denna julen fick jag ett Nikkor 35 mm 1.8 vilket jag fortfarande håller på att lära känna men jag gillar det riktigt starkt för en inte så dyr peng. Sen till redigeringsbiten. Jag redigerar bilderna i photoshop Cs5, egentligen gör jag inget speciellt med bilderna utan bara det som faller mig in i stunden så det kan blir lite hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0