Du har tänkt allt som sagts om mig.


Lång kväll igår, det slutade ganska sent. Våra föräldrar kan om de vill. Jag Fina och Mandis satt mest på mitt rum och tittade på filmer och serier. Kan ju säga att vi verkligen låg i matkoma allihopa. Himla kul att träffa tjejerna. Det får vi bättra oss på!! Men nu ska vi släpa varandra till gymmet så vi blir träningskompisar snart. Idag tänkte jag plugga men vi får se hur stor del det får av dagen. Jag och pappa ska nämligen köra och köpa en skivspelare till alla LP's vi har i huset. Sen ska jag gosa med min fina! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! jag undrar vad du köper dina kläder någonstans, du har grymt snygg klädstil och skulle behöva lite tips! Butiker?



Kram!

2012-01-29 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0