Catch the silence when it sings.

Sitter i sängen och torsdagsmyser. Tänkte gå till skolan idag men det sket sig. Istället tog jag sovmorgon och hamnade tillsist på biblioteket av alla ställen. Men det var mysigt. Fredag imorgon och det vankas partaj. Härligt. Har saknat mina töser nu när vi inte setts varje dag på grund av denna dumma praktiken. Imorgon blir det ändring på den saken och det är jag glad för! Nu ska jag fixa en text som ska va klar imorrn. Ordbajsar Mathilda gör sig redo. Hehe som alltid. Living on the edge, är ute såhär i sista sekund. Typiskt va? Jag som vill sova.

Åh, min pojke och lille Ninen var trötta imorse.

Kommentarer
Postat av: BajsEmma

åhhhh vi ska ha så kul imorn!!!!! dansa röven av oss.

SAKNAR DIGGGGGGG

2012-03-16 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0