En vulkan inuti den polerade ytan.

Jag lever. Idag börjar jag göra det iallafall. Det är fredag följt av ett lov. Ett lov som jag ska få spendera med finaste brudarna. Som vi ska göra London hela veckan lång alltså. Saknar dom som satan! Pappa har fixat en resväska som jag helt ärligt får plats i själv tills på söndag. Gött haha. Imorgon måste jag fan börja packa, jag som suger på att packa ska göra det på endast en dag? Härligt. Men jag är glad ändå. Nu ska jag göra mig iordning så smått inför en kort skoldag som börjar halv ett. Omnom. Nu börjar det.

såhär vill jag att min säng ser ut

Kommentarer
Postat av: Lojjs

TAGGGAAAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!

2012-03-30 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0