Let me in. Where only your thoughts have been.

Okej är så himla taggad på att bara åka just precis nu i denna sekund! Inte många timmar kvar nu och väskan är packad och allting är med (hoppas jag). Snart får jag krama om mina favvisar igen, wiiiih. Utöver en mega taggad Mathilda har jag haft en himla bra helg också. Överraskningsmiddag för snygga Malleballe i fredags och visst fan blev hon överraskad alltså haha grattis sötis! Idag har jag varit effektiv sen det att jag vakna med dammsugning och packning. Sen har jag hunnit med en rejäl shoppingrunda med mitt hjärta. Den mannen kan shoppa när han vill alltså!! Själv sparar jag shoppingfingrarna till London och har bara uppdaterat kånkenryggan idag, den gamla sjöng nämligen på sista versen (enligt mamma mest dårå). Nä nu ska jag krypa ner, titta på något fint och somna om det nu är möjligt. Godnatt och farväl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0