Elva frågor.

Blev utmanad av finaste Limpan med några frågor där borta i fina London så jag får göra henne glad genom att både blogga och svara på hennes frågor hihi. Två flugor i en smäll ja. Åh saknar den lilla fjanten alltså!!

1. Hur lärde du känna mig (Limpannnn)? hohohoo
Från första början var det nog genom fotbollen. Inte för att vi klickade eller pratade med varandra direkt under den tiden haha, utan vi var mer ett större gäng som kände varandra liksom. Sen började sjuan och jag hamnade i samma klass som Emma och Tova vilka var vänner mig dig och Lollo sen sa det bara poouff tror jag också bara var ''vi fem'' wiho så fint det låter ♥ Vi har väl också känt på senaste tid att vi är så jäkla lika i tänket liksom, det känns bra, att Limpis alltid förstår.
2. Vem väljer du Bieber eller Harry i One direction?
Detta räcker som svar tycker jag!
3. Skulle du välja att vara utan facebook i en månad eller inte kunna läsa bloggar på en månad?
Jag skulle nog klara mig bäst utan facebook faktiskt än att inte få läsa bloggar. Facebook kan jag ta igen snabbt som tusan tillskillnad från alla bloggar då jag hade haft flera tusen olästa inlägg. Besatt som man är.
4. Gå i underkläder en hel dag eller gå i kläder och väga 200 kilo en dag?
Underkläder en dagm, härligt med lite luft här ska vi inte skämmas inte!
5. Välj en person här i världen som du skulle vilja sno utseendet från?
Gemma Ward hade varit helt okej...dör lite.
6. Skulle du kunna äta en stor hårig spindel för en miljon?
Hmm. Alltså jag HATAR verkligen spindlar men tycker om att prova nya saker i matväg så tillagad (friterad kanske) skulle jag nog fan kunna göra det. Också en miljon för det, kom igen jadå!!
7. Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
Efter en stunds funderande går nog priset till två av mina skor som används dagligen, nämligen mina creepers och mina docs. Iförsig är det inget plagg men det struntar jag i. Badass.
8. Vilken är din favoritfilm?
Inget barnförbjudet jag lovar din fjant! Tror jag drar till med Fight Club faktiskt. Har sett den äckligt många och tänker göra det flera gånger om. Ska nog göra det redan nu!
9. Mat: berätta om när din föräldrar såg dina sextärningar som du fick av oss?
Hmm ska jag vara ärlig så minns jag inte vad de sa haha. Så det var nog inte direkt någon fara i med att det inte etsat fast sig i min lille hjärna.
10. Var med i Big Brother eller programet på MTV som avslöjar din otrohet?
Åh svårt ju. Helst inget av det. Men vi kan väl köra på att testa käraste Big Brother! Om jag överlever får vi se..
11. Om du var tvungen att göra en plastikoperation, vilke skulle du göra?
Ja vi kan väl förstora de obefintliga brösten lite grann kanske..hehe!

Är det ohyfsat att inte skicka frågor vidare? Orkar inte riktigt just nu iallafall...men insisterar någon så får jag väl göra ett undantag!

Kommentarer
Postat av: limmpiiissss

hihihiihih! duktig du är hildis! vet att du gillar mina underbara frågor :D

och jag mat och limpi tänker i samma banor, alltid, mest hela tiden, och det e suveränt!

2012-05-14 @ 12:17:55
URL: http://linnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0