Such a shame.

Igår var vi och konsumerade alkohol i Löddeköpinge hos Philip. Hade huvudvärk hela kvällen och vid ett sprack det och jag pallade inte trycket. Tog min väska, sa adjö och gick ut i natten. Det fanns en charm med att gå med dyster musik i öronen på upplysta trottoarer med en glödande cigarett. Som i en film. Med dunkande huvud pratade jag i telefon med finaste killen som tyckte att jag passade bättre under hans täcke. När jag kom dit hade han dukat upp med mackor, vatten och en alvedon för huvudvärken. Blev knäsvag av finhet. Sen somnade jag i varmaste famnen.  // Just nu känner jag mig sådär kreativ trots trötta ögon och skulle kunna stanna uppe hela natten och bara göra ingeting. Hej och välkommen överanalyserings mathilda. Nä hejdå och godnatt nu ska jag snurra på min jordglob och drömma om något annat.









mm för så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0